Verbeter de customer journey en de operationele winstmarge door slimme oplossingen bij je wellness.
Uitgeven polsband
Bij de balie of uitgiftekiosk krijgt de gast een gecodeerd smart bandje.
✓ Ieder bandje heeft een unieke code in de chip.
✓ De gast ondervindt weinig hinder van het dragen ervan.
✓ Het bandje is waterdicht.
✓ Het bandje is duurzaam.
Openen/sluiten kluis
De gast gebruikt het bandje om de kluis te openen en sluiten.
✓ De gast houdt het bandje voor de scanner om de kluis open te maken of te sluiten.
✓ Open en sluit het kluisje zo vaak als je wilt.
✓ Voorkom frustratie van een sleutel of muntjes.
✓ Het gebruik van een pincode is ook mogelijk.
Aanschaffen consumpties
De gast wil een beleving. Kom deze belofte na.
✓ Consumpties bestellen op rekening met het polsbandje.
✓ Geen pinpas of portemonnee meer nodig.
Retourneren en eindafrekening
Bij de uitgang staat een betaalkiosk met een inslikker voor het polsbandje.
✓ De gast leest het polsbandje uit bij de betaalkiosk.
✓ Openstaande kosten van consumpties worden betaald.
✓ De gast legt het polsbandje in een inslikker.
✓ Als de rekening is voldaan, zal de inslikker het polsbandje innemen.
Verlaten wellness
Na een dag ontspannen is het verlaten van de wellness erg eenvoudig.
✓ Na de eindafrekening opent het poortje automatisch.
✓ Abonnementhouders krijgen hun polsbandje automatisch terug, waarna het poortje opent.
Geïnteresseerd?
Neem contact met ons op voor meer informatie.