Met onze bereikbaarheidsdienst bieden wij u ook buiten kantooruren de mogelijkheid om contact met ons op te nemen wanneer u problemen heeft die niet kunnen wachten. De dienst is niet bedoeld voor zaken die wel tot een volgende werkdag kunnen wachten en dus niet kritisch zijn.
Voorbeelden waarvoor gebeld kan worden:
- Meerdere woningen worden niet warm
- Meerdere gasten krijgen geen toegang tot de woning
- Ook na controle of de juiste balie unit is geselecteerd, werkt het aanmaken van gebruikerskaarten (rfid) niet
- Parkeer-/betaalsysteem werkt niet
Voorbeelden waarvoor de dienst niet is bedoeld:
- Koppelen van een slot na slotwissel (dit kan door uw TD worden uitgevoerd, of op de volgende werkdag door Koole Controls)
- Buitensluiting, gast komt bij een individuele woning niet binnen
- Een individuele woning wordt niet warm
- Intercom problemen (deze worden niet door ons geleverd)
Beschikbare tijden bereikbaarheidsdienst:
Weekdagen: einde werktijd tot 20.00 uur
Weekend dagen: 09.00 tot 12.00 uur
Feestdagen: 09.00 tot 12.00 uur
De dienstdoende medewerker is in deze tijdvakken bereikbaar op telefoonnummer: 06-45237751